MotoRmania 06.2012 – Mateusz Korobacz

MotoRmania 06.2012 – Mateusz Korobacz

INFO

Brno jest bardzo szybkim torem- ma stosunkowo dużą różnicę wysokości, strome podjazdy oraz otwierające się „spadające zakręty”. Bardzo ważna

jest przyczepność na wyjściach z zakrętów. Jak zresztą wspominałem już nie raz, ten sezon poświęcam na naukę nowego motocykla – a raczej większej pojemności. Cały czas mój styl jazdy oparty jest o to jak jeździłem na sześćsetce, gdzie stanowiłem jednolitą całość z motocyklem. 1000 ccm prowadzi się zupełnie inaczej- motocykl jedzie swoje, ale żeby jechać szybciej pracujemy osobno. Można powiedzieć, że sprawa zawieszeniowa rozkłada się nieco inaczej. Zamiast jednego Ohlins’a z tyłu, mamy trzy- ponieważ dokładamy dużą pracę nóg. Mnóstwo szczegółów i kombinacji, których szukam i analizuję za każdym razem, kiedy wsiadam na motocykl. Właśnie dzięki temu udaje mi się znaleźć odpowiednie na ten moment ustawienie zawieszenia, co z kolei wiąże się z większą prędkością średnią jednego okrążenia. Z wyjazdu na wyjazd poprawiałem rezultaty. Osiągnąłem dobrą powtarzalność konkurencyjnych czasów okrążeń. Pogoda w sobotnie kwalifikacje zmieniała się

diametralnie przez cały dzień. Z kilkudziesięciu stopni zrobiło się naście. Spadł rzęsisty

Galeria

MotoRmania 06.2012 – Mateusz Korobacz MotoRmania 06.2012 – Mateusz Korobacz

Podobne wiadomości

Partnerzy